آرمین رسانه

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
سئو با هوش مصنوعی را بلد باشید؛ معرفی ۶ ابزار
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. سئو با هوش مصنوعی…

سئو با هوش مصنوعی را بلد باشید؛ معرفی ۶ ابزار

چرا می‌گوییم سئو با هوش مصنوعی را باید بلد باشید؟

مانند هر مهارت و حرفه دیگری، سئو نیز تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار گرفته است و همین باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی، بدون زحمت و با صرفه‌جویی در زمان، سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. پس بهتر است سئو با هوش مصنوعی را بیاموزید.

 

سئو با هوش مصنوعی، موضوعی است که نباید یادگیری آن را به تعویق انداخت. همانطور که در مقاله طراحی سایت با هوش مصنوعی آخرین تکنولوژی روز دنیا به شما گفتیم، لازم است همین حالا قدم در راه آموزش AI بگذاریم؛ زیرا در آینده‌ای نچندان دور تمام زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ همانطور که همین حالا هم جایگزین بسیاری از کسب و کارها شده است.

 

سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست و بیش از ۶۸ درصد از کاربران از ابزارهای هوش مصنوعی برای بالا بردن رتبه سئو سایت‌شان استفاده می‌کنند. در ایران نیز باید روی این مسأله به صورت جدی کار شود، چرا که دیگر لازم نیست تا مثل قدیم خودمان با صرف وقت و البته هزینه‌های زیاد سئو سایت را انجام دهیم.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به لطف هوش مصنوعی، می‌توان از ابزارهایی استفاده کرد که درست مثل یک سئو کار در زمانی کوتاه، سایت شما را به صفحه اول گوگل برسانند.

اگر قصد دارید بدانید سئو چیست حتما مقاله کامل‌ترین محتوای آموزش سئو که باید بخوانید را مطالعه نمایید.

 

معرفی ۶ ابزار برتر؛ سئو با هوش مصنوعی بدون زحمت

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از ابزارهای هوش مصنوعی بپردازیم که به سئو سایت شما کمک فراوانی می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

سئو با هوش مصنوعی surfer

 

Surfer؛ ابزاری که باید آن را بشناسید

با کمک این ابزار می‌توانید تحقیق کنید، بنویسید و با یک کلیک بهینه سازی کنید. از Surfer AI برای تولید مقالات با کیفیت بالا و بهینه سازی شده در ۲۰ دقیقه استفاده می‌کنید!

تازه شما می‌توانید در عرض چند ثانیه خلاصه‌هایی با عناوین جذاب ایجاد کنید.

 

تولید محتوا و ایجاد ترافیک با  Surfer

جالب است بدانید که سئو با هوش مصنوعی توسط surfer فقط برای محتوا نیست بلکه ترافیک نیز ایجاد می کند. این ابزار شما را آسوده خاطر می‌کند تا محصول نهایی را مرور کنید و با اطمینان خاطر و دقت روی دکمه «انتشار» کلیک کنید.

 

 Surferبدون محدودیت زبانی

همچنین با استفاده از آن می‌توانید محتوا را به هر زبانی بنویسید و بهینه کنید، پس شما فقط به انگلیسی و اسپانیایی محدود نمی‌شوید و در هر نقطه از جهان که هستید رتبه بالایی کسب می‌کنید.

 

اطمینان از صحت مقاله توسط Surfer

از صحت مقاله خود اطمینان حاصل کنید و از مجازات‌های احتمالی گوگل خودداری کنید؛ چه در حال تولید محتوای تولید شده با هوش مصنوعی باشید، چه خودتان آن را بنویسید، اگر می‌خواهید از مجازات گوگل جلوگیری کنید، واقعاً مخاطبان خود را درگیر کنید و سوء تفاهم‌های ناخوشایند با کاربران را محدود نمایید، سپس، منتشر کنید!

 

نگاهی به دیدگاه کاربران در مورد سئو با ابزار هوش مصنوعی  Surfer

  • ما چند هفته است که از Surfer AI استفاده می‌کنیم و بسیار عالی است. کیفیت محتوا در سطح بالایی قرار دارد و شما واقعاً ارزش هوش مصنوعی را وقتی برای یک مورد خاص ساخته شده است، احساس می کنید. ما ظرفیت تولید خود را افزایش می‌دهیم و همچنان آن را به صورت فوق العاده‌ای در سطح بالا نگه می‌داریم. من به شدت توصیه می کنم Surfer AI را امتحان کنید!” (نیکلاس بوشنر لینکدین)
  • با کلمات NLP که در سه مقاله بهینه سازی شده معرفی شده‌اند، ما موفق شدیم به پنج مورد برتر در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در گوگل برسیم. در ماه اول استفاده از Surfer، ۱۵ درصد رشد ترافیک ارگانیک را ثبت کردیم. اکنون این ابزار، بخش مهمی از محتوای ما است. (اوکسانا کوساچنکو

GetResponse)

 

  • محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به صورت لحظه ای است و قبل از آماده شدن برای انتشار فقط به حداقل ویرایش نیاز دارد. مقرون به صرفه و با کیفیت است. و به راحتی می توان مستقیماً در وب سایت وردپرس منتشر کرد. چه چیز دیگری می‌توانید بخواهید؟!” (برایان سکین

موسس و مربی ارشد

اسرار سوشی LLC)

 

  • اولین سوال من هنگام شروع کار با یک کپی رایتر این است: آیا از Surfer SEO استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ این است: بله، می‌دانم که همکاری ما را تسریع می‌کند و کل فرآیند بسیار آسان‌تر می‌شود. با این ابزار می‌توانید دید ارگانیک بیشتری را در Google بدست آورید.( جارک سیکیرسکی مالک Datgrowth)


سئو با ابزار هوش مصنوعی semrush


Semrush؛ جعبه ابزاری کارآمد

دومین ابزاری که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، سمراش است. ابزاری بهینه که ادعا دارد با استفاده از آن می‌توانید مشکلات سایت را رفع نموده، محتوا تولید کنید، کلمات کلیدی سودآورد و جدید برای موضوع سایت پیدا کنید و علاوه بر این شما ترافیک بیشتری را نیز به سمت خودتان دریافت می‌کنید و همین باعث می‌شود تا از رقبا جلو بزنید.

 

ارائه راهکار برای حل مشکلات توسط سمراش

سئو با هوش مصنوعی سمراش به شما در ایجاد یک سایت برنده کمک می‌کند. با استفاده از آن می‌توانید به راحتی مشکلات مربوط به ممیزی سایت را بیابید و سپس یک لیست کامل از راهکارهایی جهت رفع آن مشکلات دریافت کنید.

حتی مسائل و مشکلات پیچیده مربوط به کراول کردن، سئوی بین المللی و … را نیز شناسایی می‌کنید.

 

سمراش و تحقیق کلمات کلیدی

قابل اعتمادترین پایگاه تحقیقاتی کلمات کلیدی را با ۲۴ میلیارد کلمه کلیدی کاوش می‌کنید. با این ابزار جادویی شما موارد زیر را نیز در ارتباط با کلمه کلیدی می‌توانید بررسی نمایید:

 

  • سطح رقابت
  • دشواری کلمه کلیدی
  • حجم ماهانه
  • عبارات مرتبط
  • هدف جستجو
  • سوالات
  • مشخص شدن رقبای خود
  • غوطه‌ور شدن در هر یک از داده‌های رقبای خود یعنی: کلیدواژه‌ها، بک‌لینک‌ها،

 

کمپین‌های تبلیغاتی و محتواهای برتر سمراش

جذاب‌ترین ‌موضوعات برای تولید محتوا

با سمراش شما می‌توانید محتوای خود را تقویت کنید و از ابزار تحقیق موضوع برای جمع آوری هزاران موضوع جدید مرتبط با حوزه مورد علاقه خود استفاده کنید.

سمراش به شما کمک می‌کند تا به سوالات واقعی مردم، سرفصل‌های محبوب و ترند و موضوعات فرعی پرطرفدار توجه کنید!

 

همراه سمراش با آپدیت‌های گوگل پیش بروید

سئو با هوش مصنوعی توسط ابزار سمراش شما را در مورد تغییرات رتبه بندی به‌روز می‌کند.

با ردیابی موقعیت، رتبه‌بندی روزانه کلمات کلیدی رقبای خود را کشف می‌کنید و فرصت‌هایی را برای به دست آوردن ویژگی‌های جدید SERP مشاهده می‌کنید.


افزایش سرعت لینک سازی با سمراش

با یک گردش کار لینک بیلدینگ کامل، کارآمدتر می‌شوید:

تجزیه و تحلیل شکاف بک لینک را اجرا می‌کنید تا بفهمید چه کسی به سایت‌های دیگر در جایگاه شما لینک می‌دهد، اما نه سایت شما.

داده‌های مربوط به بک لینک‌های یک رقیب را با گزارش‌های Backlink Analytics سمراش تجزیه و تحلیل می‌کنید.

در ابزار Link Building یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی می‌کنید. و بالقوه‌های احتمالی را مستقیماً از Semrush برای ایجاد پیوندهای جدید به سایت خود ایمیل می‌کنید.

 

گزارش خود را با سمراش ساده کنید

Semrush  ایجاد گزارش‌های سفارشی و زیبا PDF را آسان می‌کند. شما برای این کار باید ویجت‌ها را از ابزارها و گزارش‌های Semrush با متن، تصاویر و حتی Google Analytics و سایر سرویس‌ها بکشید و رها کنید.

سئو با هوش مصنوعی AALLI


Alli AI سومین ابزاری که باید بشناسید

در کار با این ابزار به دانش کدنویسی نیازی نیست. با هر نوع CMS کار می‌کند. می‌توانید در عرض چند دقیقه هزاران تا میلیون‌ها تغییر کد و محتوا ایجاد کنید و تمام سئوی خود را از یک داشبورد مدیریت نمایید.

 

نوع کسب و کار خود را  با Alli AI انتخاب کنید

آژانس

همه مشتریان سئوی خود را ارزان‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر بهینه کنید.

 

کارآفرینی

مقیاس‌بندی کمپین سئو فقط با کلیک بر روی دکمه در تمام وب سایت‌ها و صفحات شما

 

تجارت الکترونیک

استفاده از اتوماسیون و هوش مصنوعی این ابزار، بازگشت سرمایه و رتبه سئوی تجارت الکترونیک را افزایش می‌دهد.

 

 Alli AI هدف خود را مشخص کرده است و می‌گوید:

ماموریت ما ساده است؛ ما هر کاری که می‌توانیم انجام می‎دهیم تا به آژانس ها و تیم‌های سئو کمک کنیم کمپین‌های خود را خودکار کنند و در عین حال در زمان و هزینه نیز صرفه‌جویی کنند. «کایل داک بنیانگذار Alli AI»

 

سئو با هوش مصنوعی Alli AI سریع‌تر از همیشه

با این ابزار شما می‌توانید اتوماسیون سئو و همین طور قوانین بهینه سازی در سراسر سایت را ایجاد کنید و تغییرات کد را با یک کلیک در صفحات جداگانه اعمال نمایید. همچنین می‌توانید CMS و محدودیت‌های فنی را دور بزنید و تغییرات کد و محتوا را فوراً در هر نقطه از هر صفحه اعمال کنید. متن، محتوا و کد را درست روی صفحه در مرورگر خود ویرایش و بهینه سازی کنید و به‌روز رسانی‌ها را فوراً اجرا کنید. سئو را سریع‌تر، ارزان‌تر و بهتر از همیشه انجام دهید.


نصب و راه اندازی هوش مصنوعی Alli

قطعه کد Alli را به سایت خود اضافه کنید.

قطعه کد رمزگذاری شده را در هر وب سایتی در عرض چند دقیقه نصب کنید. این کد با تمام CMSهای اصلی و چارچوب‌های وب سایت کار می‌کند.


مرور

کد SEO و توصیه‌های محتوای Alli را مرور کنید.

می‌توانید هر توصیه خودکاری را در هر زمانی مستقیماً از داشبورد ویرایش، تغییر، تأیید یا لغو کنید و تغییرات فوراً فعال می‌شوند.

همچنین می‌توانید صدها هزار تا ده‌ها میلیون بهینه‌سازی کد OnPage را مستقیماً از داشبورد Alli AI  اجرا کنید.

 

زمان واقعی، استقرار فوری  SEO Cloud

با ده‌ها یا حتی صدها هزار صفحه برای بهینه‌سازی در ده‌ها سایت، سه ماه برای بررسی سئو و سپس سه ماه دیگر برای اجرای درخواست کشش فرصت ندارید. در وبسایت این ابزار هم نوشته است: از هوش مصنوعی Alli برای استقرار و آزمایش تغییرات سئو فوراً استفاده کنید. همانطور که رایان باکلی، نویسنده کارآفرین موازی و مدیر عامل Mighty Signals می‌گوید: «بهترین زمان برای شروع سئو دیروز است. دومین زمان بهترین امروز است.»

 

 ALLI AI می‌تواند با هر نوع CMS کار کند

از وردپرس گرفته تا  Shopify،  PrestaShop و غیره. تا زمانی که بتوانید قطعه کد این ابزار را نصب کنید، Alli  می‌تواند سایت شما را بهینه کند.

 

بدون توسعه دهنده، بدون بلیط

به کمک این ابزار دیگر لازم نیست هفته‌ها منتظر نسخه بعدی برای ایجاد تغییرات سئو باشید. کنترل هر کمپین سئو را در چند دقیقه در دست بگیرید.

 

۱۵  دقیقه نصب Alli AI

برای کار با این ابزار شما باید جادوگر گام به گام ورود را دنبال کنید و وب سایت خود را در مدت زمانی که برای دم کردن یک لیوان قهوه لازم است، زنده و پیکربندی کنید.

 

با Alii AI به‌روز بمان

این ابزار به طور مرتب اطلاعات جدیدی در مورد به‌روز رسانی‌ها و ویژگی‌های جدید منتشر می‌کند.

من تمام مشتریانم را با هوش مصنوعی Alli مدیریت می کنم.

 

تجربه کاربران در استفاده از Alli AI

لورن مابرا می‌گوید:

“من همه مشتریانم را با هوش مصنوعی Alli مدیریت می‌کنم. به سادگی هیچ راه سریع‌تری برای بهینه‌سازی یک وب‌سایت وجود ندارد. ما از گذاشتن ماه‌ها زمان برای انجام دستی کارها به دیدن آنی تغییرات به‌طور مستقیم گذر کرده‌ایم. هوش مصنوعی Alli هزاران ساعت کار دستی را در چند دقیقه خودکار می‌کند. و می‌توانید همه این کارها را از یک داشبورد بدون نیاز به یادگیری و آموزش کارکنان برای CMSهای مختلف برای هر مشتری انجام دهید.”

laurenlabeled.com

NitroPack ابزار هوش مصنوعی


سئو با هوش مصنوعی توسط NitroPack

جونو آلدرسون جونو آلدرسون، رئیس  SEO Yoast درباره این ابزار گفته است: من از آن دسته افرادی هستم که وسواس زیادی به عملکرد وب سایت‌های خود دارم. در حال حاضر، فکر می‌کنم تقریباً از هر ابزار و تکنیکی برای ذخیره بایت‌ها و میلی‌ثانیه‌ها استفاده کرده‌ام. NitroPack از بین جمعیت متمایز بود. از اینکه رویکرد آن‌ها چقدر هوشمندانه بود و چقدر در زمان من صرفه‌جویی کرد شگفت‌زده شدم. آن‌ها به روشی بسیار فراتر از رقبا بهینه‌سازی می‌کنند.

 

خدمات بهینه سازی سرعت سایت را  با NitroPack کامل کنید

شما می‌توانید با کمک این ابزار یک وب سایت سریع‌تر داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید.

افزایش سرعت وب سایت می‌تواند به شما در بهبود موارد زیر کمک کند:

  • افزایش نرخ تبدیل؛
  • ارائه تجربه کاربری بهتر؛
  • برتری نسبت به رقبا.

با NitroPack، همه چیزهایی را که برای یک وب سایت سریع نیاز دارید، یکجا دریافت می‌کنید. ویژگی‌هایی مانند حافظه پنهان، بهینه‌سازی تصویر، و CDN آماده خروج از جعبه هستند.

 

UX  پیشرفته موبایل و دسکتاپ در NitroPack

اکنون و در دنیای امروز آنچه در سئو اهمیت فراوان دارد، تجربه کاربر است.

مردم ترجیح می‌دهند از وب‌سایت‌های سریع بخوانند، مرور کنند و خرید کنند. NitroPack تضمین می‌کند که دیگر مشتریان بالقوه را به دلیل زمان بارگذاری کُند از دست ندهید.

 

 No-dev ساده ترین راه برای افزایش سرعت سایت بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت‌های فنی

با NitroPack ، سرعت سایت را بدون زحمت افزایش می‌دهید. تنظیم آن کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد. پس از آن، سرویس این ابزار به طور خودکار وب سایت شما را بهینه می‌کند.

 

قابلیت‌های تست NitroPack

طرح رایگان این ابزار منقضی نمی‌شود و همینطور به کارت اعتباری هم نیاز ندارد.

توجه داشته باشید NitroPack بر روی کپی فایل‌های سایت شما کار می کند، نه بر روی نسخه‌های اصلی.

حالت ایمن ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌ها را بدون تأثیر بر تجربه بازدیدکنندگان خود آزمایش کنید.

 

سئو با هوش مصنوعی دیب؛ در فضای آنلاین به سرعت رشد کنید

به وسیله این ابزار شما می‌توانید سئوی خود را خودکار کنید و به سرعت ترافیک و رتبه‌تان را افزایش دهید بدون این که نیاز به کدنویسی یا مهارت زیاد داشته باشید، به همین راحتی است!

 

موتور پاسخ Diib Answer Engine  داده‌های تجزیه و تحلیل واقعی شما را با تجزیه و تحلیل عمیق وبسایت‌تان، وب سایت‌های رقبا و معیارهای مهم دیگر ترکیب می کند تا به شما بگوید چگونه به سرعت در فضای آنلاین رشد کنید. باورتان می‌شود که فقط ۵۴ ثانیه طول می‌کشد تا نتایج رایگان خود را ببینید!

دیب، همراه هوش مصنوعی


طرح رشد Diib

تجارت خود را به صورت آنلاین سریع‌تر رشد دهید۲۴! Answer Engine .ساعت شبانه‌روز کار می‌کند تا به شما در بهبود موارد زیر کمک کند:

 

سئو: فرصت‌های جدید کلمات کلیدی را پیدا کنید و از رتبه‌بندی خود محافظت نمایید.

ترافیک: شروع به ترافیک و واقعی شدن از این کانال کلیدی کنید.

موبایل: همه از تلفن هوشمند استفاده می‌کنند. مطمئن شوید که چه چیزی را باید تحویل دهید

تجربه بازدیدکنندگان: ما به شما می‌گوییم چه چیزی را می‌توان به راحتی بهبود بخشید.

 

سئو با هوش مصنوعی Diib و کلمات کلیدی

این ابزار فقط رتبه‌بندی کلمات کلیدی را به شما نشان نمی‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند موارد جدید را دریافت کنید! حتی بهتر از آن، اگر کسب‌ و کارتان در رتبه‌بندی Google افت کرد، به شما اطلاع می‌دهیم که چه صفحه‌ای در وب‌سایت شما تحت تأثیر قرار گرفته است و چه چیزی تغییر کرده است تا بتوانید آن را برطرف کنید.

پس با استفاده از این ابزار:

  • کلمات کلیدی و بک لینک‌های مهم سئو خود را ردیابی کنید.
  • رتبه‌بندی و تغییرات رقبای خود را زیر نظر داشته باشید.
  • ایده‌های جدید برای کلمات کلیدی و محتوا دریافت کنید.

 

رسانه‌های اجتماعی در دنیای امروز

تسلط بر رسانه‌های اجتماعی بخش بزرگی از رشد آنلاین است .Diib  به آسان‌تر کردن آن کمک کند. این ابزار با داده‌های رسانه‌های اجتماعی شما همگام‌سازی می‌کند و بر اساس داده‌های واقعی به شما اطلاعاتی می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما با پست‌های شما درگیر هستند. وقتی فالوورهای شما آنلاین هستند فعال باشید و یک تقویم رسانه اجتماعی منظم داشته باشید.

 

محک زدن دیب

هر وب‌سایتی منحصربه‌فرد است، اما دیدن عملکرد شما در برابر وب‌سایت‌های مشابه همچنان مفید است. آیا نرخ پرش شما به طور غیر طبیعی بالا است؟ درصد بازدیدکنندگان برگشتی شما چقدر خوب است؟

علاوه بر این این ابزار به شما کمک می‌کند تا:

  • ببینید چگونه وب سایت شما در مقابل رقبا قرار می‌گیرد.
  • قابلیت تحویل ایمیل (مطمئن شوید که ایمیل های شما به اسپم نمی روند)
  • مناطقی را که در آنها ضعیف عمل می‌کنید، بهبود بخشید
  • پیشرفت خود را در مقایسه با سایر وب سایت‌ها پیگیری کنید

 

سئو با هوش مصنوعی دیب شما را آسوده خاطر می‌کند

این ابزار نظارت بر وب سایت را به صورت خودکار انجام می‌دهد تا در صورت شناسایی هرگونه مشکلی به شما اطلاع دهد. همه اکانت‌های حرفه‌ای شامل حداکثر ۳۰ وب‌سایت هستند. نظارت بر سرعت، امنیت، قابلیت تحویل ایمیل (مطمئن شوید که ایمیل‌های شما به اسپم نمی‌روند) تغییر رتبه‌بندی‌ها، فعالیت رقیب و بسیاری از مسائل دیگر توسط این ابزار صورت می‌گیرد.

 

نمره سلامت روزانه با Diib

امتیاز سلامت روزانه شما ساده‌ترین راه برای بررسی سالم بودن وب سایت شما است. این ابزار ۱۲ معیار را در یک امتیاز واحد ترکیب می‌کند که عملکرد کلی وب سایت شما را ارزیابی می‌کند. حتی می‌تواند نحوه عملکرد شما در مقابل وب سایت‌های مشابه را در نظر بگیرد!

 

سایر کارایی‌های دیب

  • این ابزار از یک الگوریتم پیش‌بینی پیشرفته استفاده می‌کند.
  • رشد، تجربه کاربری، اجتماعی، موبایل و موارد دیگر را بررسی می کند.
  • با تغییرات فصلی و روزهای هفته سازگار می‌شود تا سلامت وب سایت را به طور دقیق اندازه گیری کند.

 

ایمیل هفتگی اسنپ شات

احساس مشغله دارید؟ عکس فوری هفتگی جدید شما، یک نگاه اجمالی به نحوه عملکرد آنلاین کسب و کارتان به شما می‌دهد.

 

پشتیبانی تخصصی تیم دیب چگونه است

اگر شما نیاز به کمک حرفه‌ای دارید و یا حتی در هر زمانی برای انتخاب کلمات کلیدی‌تان به مشورت نیاز داشتید و یا چرا وبسایت شما کند است و رقیب چگونه جلوتر از شما ظاهر می‌شود، فقط کافیست تا با پشتیبانان دیب تماس حاصل نمایید که البته این در قسمت برنامه‌های پرو این ابزار گنجانده شده است.

رنک ترک حلقه مفقوده ابزار سئو


سئو با هوش مصنوعی رنک تراکر (Rank Tracker)

با ابزار رنک تراکر بسیار تخصصی می‌شوید و گزارش‌های رتبه سئو خود را دریافت و ردیابی می‌کنید.

شاید ProRankTracker همان حلقه مفقوده میان ابزارهای سئو شما باشد.

با کمک این ابزار به روزترین و آسان‌ترین اطلاعات رتبه‌بندی SEO (SERP) را در تمام وب‌سایت‌های خود تجربه می‌کنید.

همچنین به‌روزرسانی‌های خودکار را به‌ علاوه به‌روزرسانی‌های درخواستی به صورت روزانه دریافت می‌کنید.

و رتبه‌بندی را در تمام سایت‌های گوگل، بینگ، یاهو، یوتیوب و آمازون دنبال می‌کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله شما آموختید که سئو با هوش مصنوعی توسط ابزارهای متعدد به آسانی صورت می‌گیرد.

هر چند که نباید گفت که لازم نیست سئو را بیاموزید و دیگر همه چیز را به دستان هوش مصنوعی بسپارید؛ بلکه با توجه به کشوری که در آن زندگی می‌کنیم و تحریم‌هایی که وجود دارد، آموختن سئو برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه بسیار ضروری است.

 

این ابزارها شاید هنوز در ایران کارایی زیادی نداشته باشند اما در آینده‌ای نچندان دور حتما نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت برای سئو نیست و با تهیه ابزارها این کارها به سادگی صورت می‌گیرد و کاری که شما در ۶ ماه الی یک سال انجام می‌دادید در عرض چند دقیقه صورت می‌گیرد.

 

ولی اکنون از یادگیری سئو غافل نشوید تا بعدها بتوانید به راحتی سئو با هوش مصنوعی را بیاموزید و همین طور از همین حالا به سمت یادگیری AI بروید تا از دنیای دیجیتال مارکتینگ عقب نباشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت طراحی سایت